Action Meet på Mantorp Park

Hej Bloggisar

Nu när jag sitter och skriver har jag så ont i mina fötter så att jag tror de skall gå av. Men det var det värt. Jag hoppade runt på mina kryckor imellan de olika eventen =)

Efter att vi lämnat Benjamin och Evelyn hos min mamma och pappa så åkte vi till mantorp på Action Meet som vi går på varje år. Barnen skall vara där tills imorgon och skall åka på safariparken idag och imorgon skall de gå i kolmårdensdjurpark. Det är nått som Syrsa pratat om länge så jag vet en som är otroligt lycklig idag.

Som sagt har jag, Fredrik och Theo tagit oss till Mantorp och tittade på alla bilarna. Solen var med oss denna dag. Så vi tittade på  strippen, RS-banan, driftingen och givetvis utställningen med alla snygga bilar!

Bilderna och filmerna får tala för sig själva

Titta och njut.....

Chic Car
Snygg Chic car

Bob Marly
Inspirerad av Bob Marly

Snyggt värre
Snyggt värre

super nice
Super nice, skulle kunna ha denna faktiskt :P

'

Snyggt lackat


Coolt utan handtag




Liten och väldigt låg bil
Volvo
Lyfter man på huven och vad hittar man väl där, en fin motor. Tyckte bilen såg tråkig ut eftersom volo inte tilltalar mig så mycket men tyckte den vart fin ändå trots att det var en volov :p

Lite blandad kompott
Lite blandad kompott, och överallt såg man människor som låg under sina bilar och meckade
blandat kompott igen
Lite mer av olika bilar i blandad kompott


Lilla Theo hade sina lurar på hela tiden, målade och lekte, men sen tog dagen ut sitt och han somnade in

Nu kommer det lite klipp ifrån det vi var och kollade på




Uppvärming inför stripen, lukade bränt gummi kan jag lova


Medans det enbart sker snack och inga bilar att titta på springer Theo runt runt


 

Vi hade en heldag och hade väldigt kul men oj så trötta vi är nu. Men det är ju så det skall vara efter en dag som denna.

Kommentera inlägget här :