Fika med lite fönstershopping...

När jag kom till Norrköping träffade jag självklart Franco för att det en fika.
 
 
Vi kan verkligen prata om allt o inget, vi har kännt varann i all evighet känns det som  så munkäfta det kan vi oxå göra. Vilket vi lätt gjorde när fikan va slut o vi hade lite tid över till att gå på stan.
 
Ja men självklart vill ju jag kolla lite kläder, jag har ju inte alla dessa klädesaffärer i min lilla stad o då blir det ju att man gärna vill glo till lite extra när man kan
 
v
 
Han må säga vad han vill man han gillar det nog allt att gå på stan o fönstershoppa, han bara åmar sig för att det skall bli mer roligare att släpa runt på honom i de olika affärerna o testa kläder.
 
Han la upp på face att vi skulle ju fika, inte kolla kläder, hur lyckas du med att släpa runt mej här... Men jag lyckades allt fånga honom på bild med vad han gillar att titta på och talar om en hel del. Fotboll, så om jag skall lyssna o kolla på hans intresse så får han följa med på mitt intresse, jo shopping
 
Xoxo
 
 
Taggar: Mode, fika;

Kommentera inlägget här :