En bra start på dagen ....

Dagen började bra med lite sovmorgon. Så jag vaknade nyss. Underbart.
 
Idag så skall jag hämta upp ett par trådbackar som jag hittade på köp o sälj på facebook. Bra att ha i tvättstugan, så att  man kanske kan få lite ordning där nere i röran.
 
Skall bara dricka upp kaffet så skall jag hämta upp dem.
 
Sen är det bara att göra iordning sej för att åka emot Norrk, till min pappa. Skall jag träffa min bästa killkompis och ta en fika på stan.
Han är ju för rolig, han gillar inte att gå i alla klädes- och skoraffärer men när jag kommer till stan så måste han ju bara visa mej allt nytt o då blir det ju att jag måste titta in. Åh då går han med tunga steg runt o åmar sig. Han vill ju att jag skall dra runt honom, så är det ju hihi annars hade han ju  inte visat mej affären ju... den tokern...
 
Här e en bild ifrån i somras.. Det var varmt o skönt ute och vi låg i parken och lyssnade på musik...
 
 
Ja nu längtar man verkligen till sommaren och värme... Nu vill jag inte ha mera snö....

Kommentarer :

#1: marina

Allt bra med dig idag? :)

Svar: Ja lite trött men annars har dagen varit bra :). SJ?
Sofia Welin

skriven

Kommentera inlägget här :