I väntans tider...

Nu är det inte riktigt så som det låter hihi men jag sitter nu i LINK  och väntar på att Angelica skall bli klar på jobbet så att vi kan ge oss ut på stan o kolla in lite vårkläder. För på måndag skall jag på intervju på Cenova och vill då ha lite fina kläder. Jag har en svart stilren kavaj hemma som jag skall ha, tänkte mej ett par jeans eller ett par svarta byxor och en vit skjorta. Det e just skjortan jag inte har. Inga jeans heller för den delen men de lånar jag utav Angelica.

Om de gillar mej och jag får jobbet, börjar jag jobba redan den 26:e mars. Samma dag som jag skall börja på det andra jobbet som ligger i link. Jag ringde dem åter igen för att dubbelkolla att jag skulle börja men de har inte hört av sej så jag kommer att göra så att jag håller huvudet kallt tills jag vet om jag får jobbet på Cenova. Det e ett nattjobb och e i Mjölby. Jag har ringt flera gggr till det jobbet i Link men de kan ju inte ge mig direkta svar eller hör aldrig av sig så det e deras förlust om jag inte kan ta det. Och eftersom det e på pappret enbart deltid så måste jag ju enligt Af ta ett heltidsjobb om jag blir erbjuden det.

Nu börjar mitt kaffe bli kallt oxå och hungrig e jag oxå. Så om 2 min slutar hon o då skall jag få mat i magen. Men vart skall man äta då??? Jag vill ha kött, haha men det vill jag ju alltid ha visserligen men nått kött måste det bli.

Skall lägga upp lite bilder sen på vad det blir för outfit till intervjun. Menjag har ialla fall bestämt mig för att jag skall ha en hårmunk i håret. Det tycker jag ser fint ut

Sköt om er nu

Xoxo 

Kommentera inlägget här :