En kväll till förmån för Barndiabetesfonden



Igår vart det faktiskt en spontan utgång med en nyfunnen vän, Henrik. Vi har genemsamma vänner sen gammalt och har varandra som vänner på facebook. Vi har gått en liknande väg i livet och båda har träning och bra leverne som mål i livet.

Igår vart inte min kväll som jag hade tänkt, tjejerna som jag skulle träffa fick dödsfall och sjuka barn som gjorde att de inte kunde träffas. Där satt jag och ville gå ut. Jag hade ju peppat mej själv hela dagen för att orka.

Jag skrev ut på facebook att jag ville hitta på något, inte bara sitta inne. så hörde Hendrik mitt desperata rop. Det som var bra var att det faktiskt var i min egna stad, lilla Mjölby sen det bästa var ju att alla pengar som kom in gick direkt till barndiabetesfonden.

Det var flera band som spelade, vi kom dit den 19 tiden,  och hann höra 3 band spela. De som jag tyckte var bäst var väl det ihop plockade bandet "Bara för en kväll". Aldrig hört dem innan men de hade ett sving som gjorde att man gärna diggade med...

Tyvärr glömde jag mobilen hemma så inga kort togs utav mej, men skall höra med grabbarna om det var någon utav dem som tog ett kort eller två

Kvällen var bra och jag kom ut o kunde kolla på folk och hade trevligt sällskap.

Kom i säng i bra tid att kunna vakna idag som jag trodde var 06:00, men eftersom klockan ställdes fram i natt, fick jag sovmorgon och sov till 07:00...hihi

Nu är jag nyduschad och precis tränat, så denna dag känns som att det kommer att bli en bra dag denna med..

Xoxo



 

Kommentera inlägget här :