Men egna bio salong

Idag efter att S åkt hem var det äntligen min tur att få tv:n. Jag har visserligen inte saknat den eftersom jag har haft min dator och filmer med mej. Men skönt att få kolla på filmer man inte sett innan och kunna sappa lite.
När de då skulle flytta över tv:n till min sida upptäcktes det att den inte kunde stå på min sida. Fanns inget antennutag. Om de hade ställt dej vid mej skulle sladden gå över hela sovsalen och om E skulle vakna och vilja gå på toa så skulle sladden vara i vägen. Så då fixade vi det så att jag fick en skön stol. Så jag har nu min alldeles egna biosalong




Idag kom även familjen förbi och det kändes så skönt att få träffa dem. Jag höll på att somna i min älsklingsfamn, han likaså för han var verkligen trött. Stackran. Vill komma hem så att jag kan hjälpa honom med avlasning med barnen. För det blir ju en del att göra när man e helt själv.

Vi kom oxå fram till att syrsa behöver mera byxor, så vi får väl ta o kolla om vi kan få tag på några bra och billiga jeans någon stanns. För kläder behöver han ju.

Får hoppas att E inte väcker en som hon gjorde i natt, skrikandes. Det gjorde ju att man inte sov så himla bra natten tills idag. O behagligt var det oxå. Hon pratar ju i sömnen så man vet ju int eom hon pratar med en, eller om hon pratar för sig "själv". Förr förra natten när jag gick på toa så drog hon upp draperiet imellan oss flera ggr och tittade på mej, sen drog hon för, sen upp igen.
-jA E, vad vill du.
Inget svar som hörde man tunga andetag igen så om att hon sov. Shit alltså hon kan verkligen skrämmas. Hon skrämde även S, på morgonen när hon var ute och vandrade jättetidigt ena morgonen. S trodde att det först var jag som varit på toa men det visade ju sig att det var E, vilket hon upptäckte när hon dök upp bakom hennes draperi och gjorde, ja nu vad hon gjorde. Läsklig men söt liten tant

Nu skall jag avrunda här o säga god natt så hörs vi imorgon

XoXo

Kommentera inlägget här :