Barnskratt= Underbart

I helgen som var var huset fullt med barn. Det betyder att man kan gå o njuta av en himla massa barnskratt. Finns det något underbarare???

Visst blir det höga nivåer på deras toner ibland när de leker och man får gå o säga till en o en annan gång på att de får dempa sig lite men generellt över lag så kan det inte bli bättre när man har huset fullt med lekande barn.

Mina barn hade sina vänner över, så mycket spelande o datorerna vart det för killarna. Tjejerna och lilleman lekte mamma, pappa, barn och så hade vi vårt kontaktbarn J denna helgen oxå. Hon var med överallt och var framför allt där jag var, tror hon gillar mej hihi...nja lite ialla fall, för hon e sååå gosig den underbara gumman.



Mitt i all lek, hann vi ta fram bunkern och baka lite chokladkaka...mumms fillibabba vart det...



På eftermiddagen, fanns enbart Evelyns kompis kvar o då begav vi oss till lekparken för att leka av oss all spring i benen. Till o med jag tog mig upp i klätterställningen och snurrade några varav till J´s stora förtjusning att jag klarade av..









Vi hade verkligen en toppen dag (som ni ser ) men för att inte göra det tråkigt när vi skulle gå hem, gick vi baklänges. För vem har bestämt att man måste gå framlänges jämt???



XOXO

Kommentera inlägget här :