Lilleman fortfarande sjuk =(

Lilleman har varit hemma hela veckan, lika så Eevlyn men hon är inte sjuk, enbart hemma för sällskap för Theo. Men han bli ju inte bättre och han får som alltid väldigt hög feber, han spyr oxå så fort han försöker äta vilket gör att han har det verkligen inte lätt nu min gullunge. Otroligt matt och trött...sover typ hela tiden, leker inget utan bara ligger ned när han väl är vaken.

Idag ringde jag 1177 och ville höra mej för hur länge de kunde gå med så här hög feber och det var tydligen länge och jag skulle inte oroa mej i onödan men om det håller i sig tills imorgon så skall jag ta honom till vårdcentalen. För det kan väl verkligen inte vara bra att ha det så länge som han har haft det, eller?

Min underbara lilleman

Kommentarer :

#1: Marika

Så tråkigt att han är sjuk. Hoppas att det inte var Viggo som smittade honom bara. Han var ju hemma förra veckan från dagis och sen var han ju bättre när vi var hos er. Han fick gå till dagis i måndags och tisdags för att han var bra men sen blev han sjuk med feber och hosta igår igen. ZIgår låg han hela dan men idag är han som vanligt förutom hostan.Är hemma från dagis resten av veckan nu.



Hoppas Theo blir bättre snart!

skriven

Kommentera inlägget här :