Julafton 2010

Äntligen har jag tid att sitta vid min sambos dator där bilderna finns ifrån vår julafton 2010...
Vet att det e lite sent men går det inte så gär det inte det och nu får jag det ialla fall gjort


I väntan på tomten vart det mycket lek....de hann till o med att spela lite spel
iväntan på tomten

sen äntligen vart det mat...

Även Martin kom över och åt julmiddag med oss. 2:a året i dag nu. Så känns som att det kanske kan bli en trevlig tradition :)

Ett sånt underbart kort att jag måste klämma in det här..
Ett sånt underbart kort att jag måste klämma in det här..


Theo fick en elgitarr, Evy en mic som kan spela musik och spela in hennes sång, syrsa fick buzz lightyear utav mormor och morfar...

Vi hade en otroligt lyckad julafton tillsammans och mina barn längtar redan till nästa...

Kommentarer :

#1: Mamma

Tack för en underbar julafton tillsammans.

God mat och dryck och lugn och mysig gemenskap i

tre generationer! KRAM mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :