Ingen förskola idag...

Hej alla

Idag ringde dagis innan vi hade kommit iväg och berättade att det fanns barn som blivit magsjuka. Det var visserligen inte på den avdelningen mina barn är på men eftersom alla barnen är samlade på enbart 2 avdelningar så träffas barnen mera under dessa dagar. Så jag valde att barnen fick vara hemma idag för jag vill inte få någon magsjuka hit inte.

Idag skall jag fortsätta med att plugga lite teori, försöka lägga in bilder ifrån julafton här med.

Men det som är viktigast tror jag är att vi måste baka en massa hihi..imorgon fyller ju Benjamin 8 år. Åh som jag älltid säger så fattar jag inte hur snabbt tiden går och att han redan blivit stora killen.

Kommentarer :

#1: Cissi

Vem vill ha magsjuka? ler inte jag i alla fall. Ja stora killen juh. Du får ha en bra lördag som det är i dag. KRAM CISSI

skriven

Kommentera inlägget här :