Lucia firande

Mina barn var sååå fina och sjung helt underbart. Vilket man självklart ville filma. Men det fick vi inte. Mjölby Kommun har fotoförbud så man fick enbart ta kort på sitt egna barn.


Visst e hon fin :)


Jag tog kort på bästisarna, detta kunde jag göra eftersom vi båda familjer inte har något emot att vi fotade våra barn ihop. Att ha kort ifrån luciafirandet på förskolan är ju något man vill kunna visa upp när de blir äldre men det fixck man ju som sagt inte. Så himla tråkigt...



Efter varje firande så var de fika. Så att man kunde ta lite kort och sitta och prata med varann. Det var väldigt trevligt att få träffa Hannah, det var ju ett tag sen om man säger så. Men hon var lika go som alltid.

Att se sina barn sjunga så fint gör att man blir varm i kroppen och sträcker lite på sig utav stolthelt. Gud va jag älskar mina barn...

Kommentera inlägget här :