Bingo Rimér och Martin Björk

Vi har ju alla åsikter om just denna man. Antigen älskar eller hatar man honom. Det finns väl ingen kille som inte skulle vilja vara han. Och många tjejer som skulle göra att för att få bli fotad utav honom.

Lär ju aldrig kunna bli fotoad proffitionellt utav honom men jag fick allt fram min mobil och lyckades fånga honom på bild tillsammans med en utav mina bästa vänner Angelika.



Lyckades oxå fånga upp Martin Björk ifrån TheVoice i vimmlet...yummy



Detta kortet togs på nattklubben Sliver i Link och lades sen ut på deras hemsida på facebook.



Vi hade en heldag planderad som slutade med dans ute på krogen. Vi gick på bio först och såg Breaking dawn ...första delen. Som var as bra...just loved it...



Efter bion gick vi på kinarestaurang och åt middag, trots dundergodispåsen man mumsat på hela bion.

Kvällen i det hela var en utav de bästa jag haft på länge...Vill ha en sån till snart igen =)

Until next time...

Xoxo

Kommentarer :

#1: Anonym

sv: tack tack :D!

skriven
#2: Johanna

Sv: Visst är den otroligt snygg. Jag håller med dig helt och hållet, man får tänka på vad man har under så att det är tröjan som kommer i fokus och inget annat. Men sånt fixar man ju till. Nej har inte införskaffat mig denna ännu, men funderar på. Tack för att du kom med tips och tog dig tiden att kommentera.



Ha en fin vecka!

skriven
#3: Cecilia

Sv: okeej, haha ajag är den personen som älskar snö!

Det var ganska mycket snö här förra veckan, kanske 20 centimeter. Men sedan under helgen har det bara regnat och typ varit storm så all snö försvann och blev slask, och det gillar inte jag! Men det får gäran komma typ 22 december och var kvar till ny år sedan kan det försvinna!



Jätte fin blogg! :D

skriven
#4: amanda

sv: ingen orsak!

fina bilder :)

skriven

Kommentera inlägget här :