ska det vara så här lätt???

På jobbet har jag konstant en stor påse med godis. För som jag har berättat tidigare har jag ett stort sockerberoende. Jag går i taket om jag inte får i mej något sött

Inför rivstart 2011 började jag med att dra ner på godiset. Jobbigt som fan, visste inte vart jag skulle ta vägen ibland. Det är fortfarande otroligt jobbigt men när jag ställde mej på vågen visade det sig att jag har gått ner 3 kilo. DESSA 3 kilo som jag de senaste månaderna har kämpat med för att gå ner i vikt. Det var jag och mitt godisätande som höll mej kvar på 65 kilo. GISSA OM JAG E GLAD :)

Nu har jag bara 2 kilo kvar tills jag nått mitt mål. Men när när jag e så nära tror jag inte att det räcker. För denna magen gör mig galen. Måste nog ner till 55 eller 57 men det är beslutet jag får ta vid senare tillfälle. Nu är det 60 kilo som jag har satt mitt mål på och det e dit jag skall först..

en sak i taget...

Kommentarer :

#1: Malin

Jag är också sockerberoende, kan inte ha nåt hemma utan att mumsa i mig det. Har till och med varit så elak ibland att jag snott av barnens godis..elak mamma :( Men det har bättrat sig, men det har tagit lång tid också..



Men grymt bra jobbat av dig!! Kram!

skriven
#2: Malin

Jag gick ner 3.6 kg denna vecka, bara genom att äta mera regelbundet och inte småäta :) Jag blev lika chockad jag, och superglad :)

skriven
#3: becky84

Fy sablar vad bra av dig!!!!!! Jag har nämligen samma jävla problem. Godiset lockar hela tiden så fort man blir trött. Har du nå tips på hur man kan hålla sig borta när suget kommer?

skriven

Kommentera inlägget här :