Rixfm i Norrk

Jag var o tittade förbi Norrk när Rixfm var i stan. Augustifesten var ju på plats men det var enbart idag och i morgon stånden skall vara. Jag gick idag med mamma, Marian och Maria Palm. Inte sett henne på evigheter så det var kul.

Köpte 14 par strumpor till Syrsa. Underkläder till alla i familjen. Fredrik vart lite paff men han fick han med :p Saker till kalaset och lite presenter till Evy.


Igår hann jag träffa en hel del personer oxå.  Självklart så träffade jag Franco, av en slump träffade jag på Yvonne. Och så syrran o hennes familj.

Yvonne

Vi var alldeles för trötta för att stå så vi hamnade på gräsmattan och lyssnade på musken som spelades.
Franco och jag 2011-08-18

Sen på kvällen gick jag till Ingela och Maria,,,,inlägg ifrån det kommer senare :)

Xoxo

Kommentera inlägget här :