Rivstart dag 1, ingen bra start för mej =(

Tänkte att jag skulle vara duktig idag o träna o fixa men inget vart gjort. Jag har såååån tandvärk att jag visste inte vart jag skulle ta vägen utan jag fick åka till tandläkaren istället..

Där lagade de temporät en tand och imorgon skall den andra dras ut. En visdomstand. AJ

Så idag har det inte blivit mycket gjort inte..

jag väger nu 63 kilo så det får bli min startvikt...när jag bestämde mej för att gå med i rivstart vägde jag 65 så jag skall inte känna nederlag efter enbart en dag,.,hallå redan har jag ju gått ner 2 kilo så jag skall inte hänga läpp för de.

Jag har nu börjat läsa en massa nya bloggar, självklart är det ifrån rivstartdeltagare. Så himla kul att följa människor som har samma mål som en själv och man känner att man e inte ensam. Jag är visserligen på slutspurten av mitt mål men när jag började vägde jag ju över 100 kg så jag vet hur jobbigt det kan vara och hur hopplös man kan känna sej. Men tro mej, vi alla har varit där och man känner att vad man än gör står man still. Det tar ett tag att komma igång men så vipps har det blivit en del av din vardag att äta annorlunda och få in träningen utan att det känns att det tar av din tid. Istället för att hata att ta på dig träningskläderna blir det något du ser fram emot. Det är uppförsbacke i början men sen vänder det...

Nu skalll jag fortsätta läsa bloggar,

Min matdagbok, hittar du här

Xoxo

Kommentarer :

#1: n00bis

Finns massor med bra bloggar. Ett härligt gäng i Rivstart ^^

skriven

Kommentera inlägget här :