Rivstart 2011 - 2.0

Rivstart 2011 - 2.0



Skrev
110808 gick jag med i en grupp på facebook för att kunna peppa mig själv att nå mitt mål och kunna ta bort de 5 sista kilorna som jag vill få bort för att nå mitt mål. Detta mål kommer att göra att jag för första gången på länge inte längre kommer att ligga på överviktig enligt BMI.

Gruppen heter Rivstart 2011 och jag ser verkligen fram emot att få se allas förändring och peppning man kommer att kunna få genom att hjälpa varann när det känns som mest jobbigast.

Läs mer om rivstart här som nu börjar om 2 veckor, sen skall man inom 8 veckor nå det mål man satt upp... end of citat

Ja nu är det inte långt kvar, så himla peppad. Har sen dess redan börjat att förbereda mig mentalt och matväg. Inte lika mycket godisätande här inte. Så pass att min sambo frågade mej om jag hade glömt bort den stora godispåsen som ligger i skåpet.

Näää, självklart inte, jag vet att den ligger där..o skriker på mej, kom och ät upp mej!!!!!
Men om jag skall nå mitt mål att gå ner till 60 kilo så måste jag sluta äta godis. Det är min största bov.

Har även börjat att ändra min träning lite, bygga upp mera ben och armar. Fixa till magen lite bättre så mindre konditon och mera stryka. Vet ju att detta kan arbeta emot mej lite eftersom muskler väger mera än fett men hellre en muskulös kropp än en som bara daller.

Vi är nu 101 deltagare som skall hjälpa och peppa varann. Den leds utav min gamla arbetskollega och vän Cornelia Toneri . As bra att du tog tag i detta gumman.

Så finns du på facebook och vill vara med i vårt gäng o kämpa emot de kilon du vill få bort, ett kilo i taget, hör av dej till henne på facebook så kan du anslutas till gruppen. För den är enbart öppen för deltagare

Där kan man prata om allt som har med vikt och laster att göra. Bli peppad att kunna orka ta dej ut i regnet och prata bara skit med folk som har samma mål som du.

Kom med vetja, så syns vi i spåret sen

XoXo

Kommentarer :

#1: *isabella*

hej hej.. kikar förbi med lite pepp!

jag är åxå med i rivstarten!

hoppas det går bra för dig!?



kika gärna in min blogg.



KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :