Oväntat besök 110820

I lördags när vi stod och bakade som bäst kom en vän till mej förbi med hennes dotter. Jag gillar när det bara händer och vart väldigt glad. Jag själv däremot har svårt att bara dyka upp hos folk. Tänk om de blir sura. Folk vet att jag gillar oväntat besök så här kan man göra det.

Lilla Elsa

När man håller en sån här söt liten, saknar man tiden då ens egna var bebisar. Lilleman är fortfarande min bebis men så stoor jämfört med lilla Elsa e han otroligt stor.

Mina barn håller på att tjata om att få ett syskon till, nej nej skulle inte tro det, men att hålla en när man får chansen säger jag inte nej till hihi

Vi bakar....

Vi hann att baka en hel del faktiskt, kladdiga chokladmuffins, glutenfi sockerkaka, vanlig sockerkaka, jordgubbsmuffins med glasyr på. Sen hann vi inte så mycket mer men görr vart det. Fredrik köpte in bullar och winerbröd.

Troddejag skulle äta upp massor men jag tog enbart en kladdmuffins för att smaka att de funkade. Sen igår tog jag enbart en oxå och ingen tårta...Känner mej stolt att jag lyckades hålla mej borta ifrån det när det var så mycket gott...

Kommentera inlägget här :