Nu är det krig i tomteskogen...

Idag när min man kom hem så hade han och barnen pratat om att åkta till ToysR´us (igen) eftersom syrsa ville ha ett leksaksgevär därifrån. Jag behövde ju kolla efter något till puffa så det var helt ok för mej att åka iväg.

Sagt och gjort, bar det iväg. Jag skulle gå förbli apoteket och köpa öronpoppar så jag tog med mej puffa och gick dit. Stannade vid lekia och köpte ett par skor till Evy, platstiga saker som inte håller mer än i en vecka. Men när jag kommer och möter upp grabbarna har de stora, då menar jag stora gevär. Nu skall det hem o lekas....

Hela kvällen sprang de runt här, fick enbart skjuta emot magen o det höll de som de lovade. Men så kul de hade... 



Mina små pojkar emot min stora pojke..hahaha...De tröttnade aldrig. Det flög skott i huset hela kvällen...Mina älskade tokar...

Kommentera inlägget här :