Jag är sockerberoende

Till min hemska upptäckt upptäckte jag idag att jag har stort behov utav sött. Jag vill ha godis, choklad, glass, och så dricker jag ju en del energy drinks om dagen så man kan ju lugnt konstarera att jag e sockerberoende. Fan det e ju inte bra.

Jag tänkte i morse att jag inte skulle ta med mej något godis till jobbet utan istället tog jag igår med mig påsen hem som jag hade på kontoret. Idag kommer paniken över att inte ha något sött och jag går i taket JAG MÅSTE HA GODIS!!!!!

Som tur är kom en arbetskollega idag med en jättestor godispåse och jag tog en sån där liten kexchoklad på 25g. Den räddade verkligen min dag och mitt sug är nu borta men shit säger jag bara. Vad jag gick i taket innan jag fick i mej socker. DET E VERKLIGEN INTE BRA

 

Kommentarer :

#1: Cinderella

De är inte lätt att kontrollera sockerdjävulen, för mig är enda sättat att dra ner stenhårt på nästan alla kolhydrater. Ju hårdare jag är, desto lättare går det.



Sv. Vi tar och satsar hårt till Rivstarten, OK? :)

skriven

Kommentera inlägget här :