Inte behöver man ett gymkort..

När jag pratat med folk på facebook, så säger många att de vill så gärna träna, men de har inget gymkort. De har inte jag heller. Sen har de inte tid, det har inte jag heller. Jag pendlar 1 h åt varje håll, åker 06.25 och kommer hem 18.30. Inte fan e man pigg. Men jag går o lägger mej på kvällen så att jag orkar gå upp på morgonen för att träna. Det handlar om hur du lägger din tid och vad du har för mål...och framför allt. Har du bestämt dig för att få en förändring, så fixar du vad som helst.

Idag började jag som vanligt och gick upp vid 05.00. Började dagen med ett uppfrisknade träningspass och eftersom det e tisdag var det en snabb uppvärmning på 15 min med studdsmatta och hopprep sen enbart 15 min crosstrainer. Där efter var det mage, rygg och armövningar. Allt för att styrketränngen skulle ta över detta pass. Benen fick sig en rejäl körare idag men så härligt. Älskar när det lixom bränner i benen.

Jag skall be min sambo ta kort när jag gör de olika övningarna så att ni själva kan se hur man gör och att man brhöver inte ha ett gymkort bara för att kunna träna

....

over and out

Kommentarer :

#1: Malin

malinstraning.blogg.se - Nu pushar jag för min blogg igen. Jag vill verkligen dela med mig av mina framgångar, och tips och idéer. Och hoppas att få massor av er andra i Rivstart :) Kämpa på!

skriven

Kommentera inlägget här :