Skön och solig morgon

Idag på förmiddagen har jag och barnen hunnit med en hel del faktiskt. Städat lite, badat och lekt.  Fortfarande lite seg efter helgens utgång men jag somnade tidigt igår och fick sova rätt så lång tid innan barnen skulle komma och sova ihop med oss.

Igår röjde vi i trädgården, detta skall idag skickas till tippen, adjöss all skit som ligger på tomten. Hoppas jag ialla fall...Idag möttes man utav solen när man tittade ut, undrade snabbtom värmen fanns med och det gjorde den. När man kommer ut möts man utav ljummen skön luft, barnen springer direkt ut i trädgården och vill börja gräva i sandlådan. Där sitter de i några minuter tills de bestämmer sig för att göra något annat. Jag sitter i solen och bara njuter utav värmen och vill inte resa mig...



Kommentera inlägget här :