Söndag med bak på schemat

Även denna dag började lugnt. Igår på kvällen hade vi hyrt film som jag och barnen kollade på. Massa gotti vart det men det hör ju helgen till.

Idag har jag läst en himla massa böcker. Vi har haft myshörna med bokläsning vilket jag tycker är bra för barnen. Vi hade nämligen "missat" att läsa i både fredags och i lördags efterom vi gjort andra saker och när vi kommit på att vi skall lägga oss har de varit för sent för boken. Så det tog vi nu på morgonen. Jag fick läsa 3 böcker och barnen satt som klistrade. J säger att jag läser så roligt eftersom jag lever mig in i det jag läser och gör olika röster: du läser så spännande..Jasså hihi gör jag :P

Sen har vi bakat idag. Gjort mörk kola igen, eftersom det andra nästan är slut :P. Mitt fel eftersom jag älskar kolan och ätit en hel del

Mörk kola som svalnar

Nu skall Syrsa byta om för sin pingisträning som jag skall följa med på medans Fredrik kör hem j och då följer de små med honom.

Så vi hörs senare

ha de

Xoxo

Kommentarer :

#1: Johanna

kul att du vill vara med i tävlingen!

skriven

Kommentera inlägget här :