Vi är på väg...

Även nu trots att de är lov går mina barn på fritis och dagis. Fast enbart på förmiddagen. Detta för att jag skall kunna plugga teori till körkortet. Barnen tycker att det är helt ok. Jag har frågat dem om de vill vara hemma eller vara på dagis/fritis så de kan leka av sig lite. fast inte hela dagen. Det ville dom.

Barnen påväg till fritis och dagis 

Så nu borde jag ju sitta på körskolan men jag har tvätt att ta hand om så jag skall bara fixa det först den sticker jag :)

På eftermiddagen kommer en vän och hennes barn så då får man lite sällskap och barnen lekkamrater

Vad skall ni göra idag?

Kommentarer :

#1: josefine

Hej ! Är du med i Tävlingen om Dagens Blogg, !



Kolla bloggen & kommentera !

skriven
#2: Gun

Kul att ta körkort, det har inte jag gjort och kommer aldrig att göra heller, haha.

Barnen har säkert jätteroligt på fritids, och det är ju bra att de har lite kortare dagar i alla fall.



Sv: Han tar det lugnt, han är ju själv orolig.

skriven
#3: Huskatt

Jag tänker slappa runt, kolla in lite nya bloggar och önska DIG lycka till med körkortet!

skriven
#4: Åsa

Hej Vännen !!

de blir förmiddag baka å greja hemma sedan fritids / dagis på em å jobb för mig.

OBS!! vi måste ses någon dag när de tajmar för båda Om du vill ses???

ha de bra kram kram Åsa

skriven

Kommentera inlägget här :