Uttråkad

Idag är det en hel del att fixa måste jag ju erkänna men jag känner redan att jag ligger efter och klockan är inte en 9.30 ...

Skall städa, tvätta, bädda sängar fixa lunch, där i mellan borde jag plugga teori fast jag vet inte ens när jag skall få tid till det. Söka arbete är ju ooxå på listan till måsten.
Jag vill ju komma någon vart med teorin men jag hinner inte 2,5 timmar när det skall vara så mycket gjort tills barnen kommer hem. jag vill ju gärna ha lunchen klar när de kommer hem så då börjar jag med maten redan vid 10 eftersom jag hämtar dem 11:15.

Jag har inte tid för mej själv att kunna ta tag i de måsten jag borde göra.  En del får jag skylla mej själv eftersom jag har börjat med travian  igen. Jag har inte spelat det på 9 mån och nu när alla inom sverige som spelar inom norröner skulle spela på speeden klarade jag inte av att inte vara med.

Nä nu skall jag väl resa mej upp och börja städa...

vad skall ni göra idag?

Kommentarer :

#1: Johanna

Nu ligger vinnaren i tävlingen i samarbete med önskefoto uppe. Spring in och kolla om det blev du! Jag vill tacka för att du varit med och tävlat. Var gärna med i framtiden!

skriven
#2: Moa - Leos mamma

Så nu är vinnaren av presentkortet dragen. Kika in och se om du blev den lyckliga!



Var gärna med i veckans blogg och missa inte de andra tävlingarna i menyn! =)

skriven
#3: :)

Hej tjejen !!

här ska också MÅSTE städas... suck.. men får se vad min ork klarar av idag . ha de bra kram på dig min vän.

skriven

Kommentera inlägget här :