MorgonMys

Idag är det en rätt så lugn dag. De små skall till dagis på eftermiddagen och Syrsa är nu på skolan.

Morgon mys

Morgonen har varit lugn och vi har hunnit att mysa lite innan Syrsa skulle gå. Mina underbara....

Helgen har varit bra. Vi har haft vårt kontaktbarn J här och hon trivs som fisken i vatten.  Mera vad vi har gjort i helgen kommer senare.

Nu, tro det eller ej står jag och stryker julgardiner. Min favoritårstid är ju just julen och vi har många fönster att hänga upp gardiner i så nu åker det upp en för en. Om jag gör en i veckan är jag ju ändå inte klar när julen väl är här så lite då coh då komer jag sätta upp en för en. Jag vet att det är tidigt men jag gillar färgerna och stämningen det tar med sig in i huset så jag bryr mej inte ett dugg om vad ni andra säger att det är för tidigt, jag gillar det och då blir det gardiner som kommer upp. Så det så..

Pyntet får vänta ett tag till :P

I eftermiddag skall jag till körskolan och plugga lite. Ett måste..får inte slöa där inte...vill ju få det dära jävla kortet någon gång

Vad skall ni göra???

Kommentera inlägget här :