Valborgsmassofirande

Hej alla

Den spenderade vi i grannstaden med ett par vänner. Det vart ponnyridning, korvgrillning och en massa gotti. På plats köpte jag även lotter men vann ingenting :(

Vi hade sagt att vi inte skulle se brasan eftersom den skulle tändas så sent så vi gick på barnaktiviteterna innan. Sen åkte vi hem till dem och lekte och tog det allmänt lugnt.

Barnen lekte och hoppade en stor studdsmatta. Det tyckte de var väldigt kul kanske borde köpa en hmmm..

Martin följde med oxå så jag fick övningsköra både dit och hem. Vi åkte hem på kvällen så det vart mörkeskörning hem. Men allt gick bra :)

Vad som sker idag återstår att se. Tänkte börja måla i köket innan Fredrik vaknade för då kan han inte säga nej till att måla det hehe. Det är min vanliga tacktik. Börja och sen säga till. För annars blir det bara ett nej. :P Lite smart får man allt vara

Fick igår en ny blomlåda med välkommen skylt. Samma skit men Fredrik sa att han skulle fixa annan skruv och pula lite så skulle vi få det att funka denna gången. Dåligt ialla fall...Skall skicka tillbaka ena så att vi inte behöver betala för två dåliga saker...

Barnen äter nu frukost så jag tänkte börja röja i köket så att jag hinner börja måla lite hihi

Lilleman

Ses

Kramis

Kommentera inlägget här :