Min nya pärla

Nu i maj fyller jag år. Den 27 maj för att vara exakt. Min sambo har verkligen tagit i ordentligen detta år. Det var i fredags som jag fick en sån överraskning så till och med, pratglada jag inte fick ut ett ljud ifrån min mun.

Men vi tar det ifrån början..

På morgonen var jag på intervju i link och träffade därefter upp Åsa och Zanna för att ta en rejäl shoppingrunda på stan. Vi var överallt, as kul. Jag köpte det enda jag skulle köpa till mej. Nya solglasögon och ett nytt paraply till Fredrik. Han har klagat på de vi har att de blivit så dåliga så nu fick han ett nytt.

När vi är på stan ringer Åsas man om att han vill åka och kolla på en ny bil,  han får antigen vänta tills hon kommer hem eller ta med sig barnen säger hon. Jag säger att Fredrik skulle ta med sig våra barn, men det fick jag äta upp. För minuter senare ringer Fredrik om att han lovat Martin med att kolla en ny bil till honom. Jag säger att han kan väl ta med sig barnen men det vart tvärt nej, det kunde han inte. Hmmm ovanligt av honom att vara så påstridig men vi möts upp vid mantorp och jag säger adjö till tjejerna som shoppar vidare.

Väl hemma så har jag det jättetrevligt med barnen och killarna är borta i några timmar. Men när han kommer hem så säger han grattis älskling och lägger ett par bilnycklar i handen på mej... Jag blir bara tyst och paff och får inte ut ett ljud.

Han har ju frågat mej vad jag ville ha i bilväg när jag väl skall skaffa mej en bil och jag har svarat liten, bensinsnål bil som gör att jag kan ta mej fram på smala ställen hihi

Och det var det jag fick, min lilla pärla

Min lilla pärla

Jag är så glad, kanske inte den vackraste att titta på men i mina ögon är hon perfekt. Hon rullar och är liten och behändig.

vad skulle jag göra utan min man..I LOVE HIM

1000 tack min älskling. Du gör mej den lyckligaste kvinnan i världen när du kommer med dina små överraskningar som gör att den tråkiga vardagen inte blir så grå

PUSS

Kommentarer :

#1: Anneli

Grattis i efterskott. Bilen är jättefin, tycker jag. Vilken snäll man du har.

skriven
#2: Bibbi

Så fin! Lyckliga du! Ge Fredrik en stor kram från mig för att han är så omtänksam.

skriven
#3: ayaah ♥- Sweet 17!

jagvet! fick damp på henne :o



grattis!:D

skriven
#4: Angelika

åh, va söt liten bil.. nu kan du snart komma till Linköping o inte behöva tänka på vem som hämtar.. :) va underbar han är din F!!

skriven

Kommentera inlägget här :