Jag hatar mig själv så här!!!!!!!!!!!!!

FAN vad arg jag är på mej själv just nu. Så arg att jag bara sitter och tjurar och vill skrika rakt ut. Vill agera ut min ilska på nått men vet inte vart. Förut när jag var yngre var gymmet det bästa stället men nu har jag ingen ork...

FAn va arg jag är ...AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhh

varför är jag då arg??? JAG ÄR JU SÅ HIMLA GLÖMSK. Därför...

jag glömmer bort allt och har noll koll på mitt liv. Hade jag inte haft Fredrik som hjälpte mej lite då och då hade mitt liv inte fungerat..

Måste börja bli bättre på saker och ting tänker jag varje gång men ändå försvinner viktiga papper och tider som att de aldrig fanns


JÄVLA SKIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

arg tant

Detta skrevs efter att jag lugnat ner mig lite .....

Lite historia till varför jag är så arg:

Jag satt och skrev in mitt cv och personliga brev på ännu ett ställe för ett arbete jag skulle söka så ringer jag upp Fredrik för att fråga honom en sak i word hur man fixar det. Han paff undrar varför jag är hemma eftersom jag skulle ha körlektion nu... I panik lägger jag och cyklar iväg. Kom 10 min försent och ringer på vägen dit men kommer till någon Morgan. En ung stackars kille som sitter på körskolan frågar jag 1000 frågor till och ber honom testa med sin mobil om det går att ringa. Även han kommer till denna Morgan. Men när läraren till slut kommer och hennes man ringer hennes nr så kommer han rätt. TYPISKT

Då var den borta...Hon kunde ju ha väntat lite ialla fall eller ha ringt mej!!!!! För jag försökte ialla fall ringa henne men kom till Morgan som inte var så glad kan jag lova :(

Första gången var han glad 5:e gången.
-Nej det finns ingen Yvonne här har jag sagt KLICK....

Kommentarer :

#1: Bibbi

Bra bild. Konstigt...men jag tycker se mig själv...sometimes...

Det är mänskligt att fela och att glömma.

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :