Spelar du några spel?

facbebook finns det ju en himla massa spel...

Vem har inte hört talas om farmville? Och när de väl börjat spela det blivit fastnat?
Att skicka kor hit och dit, hjälpa sin granne med deras farm osv

farmville



Eller vara en mafia boss och slåss mot skurkar i mafia wars. Köpa vapen och stida med andra tills de dör?

maffia wars



Bli café ägare och ha ditt egna café. Laga en massa mat och fixa till så att det blir snyggt och fint i ditt café.



Vill du ha ett akvarium? Ja det kan du få på facebook... Ditt alldeles egna som du sköter och om tvättar och matar en massa fisk.



Gillar du djur? Ta då hand om ett helt Zoo på Zooworld. Där kan du föda upp nya bebisar och fixa så det är fint på ditt zoo.

  Alla bilder är hämtade ifrån google



Jag spelar inte alla men nån, kan du gissa vilket/vilka??

Spelar du något spel på facebook?


Kommentarer :

#1: Marina

Då kan jag väl likagärna avslöja: NEJ, ALDRIG att jag slösar tid på sånt, man blir ju farligt beroende. Tyvärr. Finns massor annat att göra.

Men gäller ju att vara bestämd helt enkelt mot folk. Jag är inne på FB för att hålla kontakt med folk, inte spela, inte min grej.

Men så kan det vara...:-)

skriven
#2: Kevins mamma

Oj, 5 personer..Då kan jag tänka mig att det tar sin lilla tid av tvätta & vika all tvätt!

Trevligt med kompis som kommer över, sitta och snacka skit :)



Jadu, vad blev det för filmer..Allt möjligt..Tror det blev typ 4-6 filmer eller något sådant. Kommer inte riktigt ihåg alla..Men den där tecknade filmen - Up & Farsan va två av filmerna. Musik..Blev också lite blandat..Bla. Adam Lambert, den musikvideon jag har på bloggen :)



Ååå, dom där spelen!! Haha..Jag är helt fast i Farville & MafiaWars, sen så spelar jag även några andra spel där som du inte hade med på listan :)

Vilka spelar du?



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :