Otursfågel?

Idag kom Åsa över och hennes man Pontus. Vi träffades på en loppis för barnkläder för ett tag sen och vi fann varandra direkt. Har pratat på facebook och så och igår kväll så frågade hon om jag idag då ville följa med och shoppa.

Jag hade ju lite jag skulle köpa så självklart följde jag med =).

Vi hann precis komma till skoaffären och jag självklart halkar på en isfläck.

ont
Jag får ett stort sår på knät. Mina byxor gick sönder och min fot stukas rejält. Nu när jag är hemma upptäckte jag oxå att jag måste ha gjort ialla min vänsta handled. Jag kände det när jag ramlade men eftersom foten gjorde ondare så va det ju den man tänkte på. Sen sträckte jag baksidan av låret på mitt vänsta ben. När jag sitter gör det as ont och jag kan inte hitta en skön ställning att sitta på. Detta är så typsikt mej. Aj... jag har ont :(

Men jag köpte nya byxor eftersom mina älsklingstajts gick sönder. Sen vart det lite till....

te burkar
Fina Te burkar 45 kr/st

ballerina skor
Ballerinaskor 50 kr

lössmedel
Sen är det oxå dags för andra kuren av lössmedlet så det köpte jag oxå.

Trots att jag gjorde illa mej hade jag en bra dag. För nu har jag lärt känna Åsa lite bättre och även hennes man. Även han väldigt trevlig. Ikväll skall vi ha kvällsmacka på brödet de tog med sig. Gulligt gulligt. Hoppas det smakar lika gött som det ser ut

Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer :

#1: elin

jo det är alltid kul att få göra fint o så men det tar så mycket längre tid när man har barn har jag märkt :P vi flyttade till en trea men den är lite större än den förra.

=)

skriven
#2: FOTOGRABBEN.SE

Hejsan svejsan! Har det varit en bra start på den nya veckan för dig? :D

skriven
#3: Förvirrade Morsan

aj, inte bra att halka=( förstår att du har ont!



sv; ja, snart kommer plutt hem och då ska jag pussa MASSOR på honom :D

idag har jag bara legat i sängen framför datorn. segt och tråkigt, men är man förkyld så är man... lite plugg har det blivit också.

skriven
#4: jojjo

det som jag lyssnar på är mycket men favoriterna är Green Day. :) Du då?

skriven
#5: Sanna

Tack för kommentaren i min blogg :) Jag hade jättekul ute, hoppas din helg varit bra?:)

skriven
#6: Åsa

Hej Vännen!! ATTANS att du skulle ta dig en flygtur och landa så.. KRYA PÅ DIG !!! och nu vet du ju vart du har dina muskler någon stans där de gör ont tänkte mest på baksidan( inget illa menat)..

JAG BRUKAR vara den som dyker å halkar på isläckar mm. HAFT kanon kulidag med dig !! Maken å jag ser framimot tills nästa äventyr ;) ha de GÔTT hälsa dina fina barn å din man.Kramizzz

skriven
#7: Anonym

Ajjj!

skriven
#8: FOTOGRABBEN.SE

Aj! Det måste ha gjort ont!!!

Krya på dig!!

skriven
#9: LOWA

Sv: idag har jag varit i skolan. Vad har du gjort då? :)

skriven
#10: Neha

Nä det blir några påsar:P

skriven
#11: Angelika

Usch stackare o halka så.. Hoppas det läker fort så du är på benen igen o kan fortsätta med allt du pysslar med..

Kramis!

skriven
#12: mitra

Hejsan!

haha, ja många hundar är det jag tagit hand om men ingen av dom e min.. Jag är dagmatte åt alla dessa raringar =)Kul att d kommenterade o kollade på min lilla blogg :)

skriven
#13: Petra

Ja det var så lite så, härligt att man motiverar andra ibland =) Usch, hoppas du blir bättre efter vurpan! Krya på dig! :)

skriven
#14: Marina Långström

Kära du!! Vilken otur du har....

Ser att du lärt känna våra bekanta här i Boxholm också :-)

Kanske du får mer anledning att åka hit, inte bara för Åsa utan mig också ? :-) Vi kan ju träffas ihop...

Krya på dig och sköt om dig.Kram

skriven

Kommentera inlägget här :