Ny plånbok

När jag var på IKANO igår passade jag även på att skaffa en ny plånbok. Att göra detta när Fredrik är med är enbart att glömma. Han hatar verkligen att gå på stan och fönstershoppa.  Jag kan gå och kolla i timmar och om jag hittar nått jag vill ha måste jag tänkta om två gånger och sen köper jag det.

En ny plånbok har stått på listan ett bra tag men har inte kommit till skott. Äntligen fick jag en ny

Vad tycks?

Min nya plånbok

Den är inköpt på Åhlèns, ett ställe jag inte trodde att jag skulle hitta nån men der gjorde jag :)

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Millah

Jag bor i Boden men kommer egentligen från Kalix.. 8 mil emellan.. Och nu är jag i Kalix =)



Tack så mycket Kramar

skriven
#2: Pam :)

sv: jo verkligen! :)



skriven
#3: Cissi

En jättefin plånbok gumman!

Kram Cissi

skriven

Kommentera inlägget här :