Nu är alla mina troll hemma

Jag höll på med maten när alla kom hem. Jag fick hjälp utav barnen med matlagningen och dukningen

Alla mina 3 barn.

Theo älskar verkligen falukorv. Så han äter i godan ro

Theo

Nu medans jag sitter och skriver så sitter Evy brevid mej på bordet och pussar på mig. Det tolkar jag som att hon vill att jag skall lyfta på rumpan och leka med dem. Har ju saknat den hela dagen så det är inget svårt val hihi

Evelyn

Måste komma ihåg att hänga upp tvätten oxå som jag kört  idag :)

Ses senare

kramis

Kommentarer :

#1: D A N I E L A ♥

- du högerklickar på din spotifylista och tar

"copy HTTP link" så skickar du den bara i ett mejl till mig så kommer den upp i dagarna.

skriven
#2: tessan

Hej igen. Jodå jag har bloglovin. Men det kommer dröja ett tag till innan jag öppnar min shop och det kommer inte vara något storslående. Bara ett litet sortiment...skoj för dem som inte vill köpa sina barns kläder på klassiska ställen som tex HM eller Lindex, utan vill ha något unikt som bara några få barn har. Jag väntar mitt tredje barn nu om några veckor så shoppen kommer förhoppningsvis öppnas i alla fall om ca 2 månader. Måste hinna sy upp ett litet lager också :-)

skriven
#3: SARAH

Ja vi får väl hoppas att de blir mycket värda sen när vi blir 80 eller ngt, så vi kan sälja dem för masser pengar så kan vi ge pengaran till våra barn =)



värsta bästa investeringen ju =)



söta små barn du har!



//SARAH

skriven
#4: Lisa

Den va riktigt god! Klasskompisarna åt upp den i ett "gluffs".

Den hade passat in i din dotters prinsessrum! ;)



Tack! Det uppskattas! :)

skriven
#5: josephine

sv: Super bra :)



Ja men jag skriver inte så jätte mycket om henne tyvärr.



Hennes rum saknar bra förvarning och hennes leksaker är noll organiserat.

Men vi ska flytta snart så då blir det bättre :)

skriven
#6: tessan

Jättegärna. Kolla nu igen. Har precis lagt till en. Hade ingen innan.

skriven
#7: Nisse

Jo, det är påfrestande. Men man får se det ljusa i tillvaron. Är ju ändå glad att jag inte lever mitt liv i en stor lögn längre :)

Fin design på bloggen!

skriven
#8: smyckestokig

HEJ vad kul att du gillade mina smycken. jo jag har hållt på ett tag det är så himla kul. har suttit nu och kollat i din blogg vilken mysig familj ni verkar vara, himla fina ungar ha en trevlig kväll mvh therese

skriven
#9: Louise

sv: Ah, för mig med "( ska kolla :D

skriven
#10: Becca & baby

Hejsan. Njae, har bara börjat med teorin. Vet inte riktigt vem jag ska övningsköra med. Men teorin går det superbra med :) Sj då?

skriven
#11: Kerstin

Vet inte varför bilderna försvann men är åter inlagda. Tack för att du påpekade detta.

skriven
#12: Lisa

Sv: That's my point! ;)



Du får gärna tipsa vänner och familj och kika in på mina små bakverk, de kan ju inte smaka, men ge kritik till utseende och så! :)

skriven
#13: Jennie

vilka härliga bilder :)

skriven
#14: Förvirrade Morsan

sv; tack=) ja, det är nog min favorit av alla bilder som finns på min plutt!



idag har jag haft praktik hela dagen, så jag har varit på ett dagis och hållt ställningarna ;D så nu är jag helt slut... och jag har likadant resten av veckan! men det är kul=)

skriven
#15: Förvirrade Morsan

sv; ja, det är väl så=)

skriven
#16: Gun

Vilka söta barn du har.:)

skriven
#17: Lisa

Sv: Haha, halka på den enda isfläcken som finns känns väldigt "jag". Är chockad över att jag inte druttat omkull i vinter, varit riktigt nära några gånger dock! ;)



Hm, vad gillar du?



Nått som är väldigt enkelt och gott är Makroner, de går att variera i all oändlighet i smak och färg.



Här kan du hitta ett exempel:

http://www.receptcentralen.se/brod-och-bak/makroner/

skriven

Kommentera inlägget här :