Min kväll...

Nu har jag precis hängt upp en massa tvätt. Jag verkligen gillar att jag har många galjar. Jag har fått en hel del utav en kompis som arbetar i en klädesaffär. Dessa underlättar så mycket är man har tvättat. 

Hänger tröjorna på galjar, när de torkat hängs de upp direkt i allas garderober.
Klart, underbart !

Oj nu skall jag sätta mej framför dumburken. Nu är det Dating in the dark, Desperate housewives och Cougar town på mitt schema.

Alla barnen sover redan sött förlänge sen :)

Dating in the dark

 

Desperate housewives

Cougar town


Bilderna hämtade ifrån google



Kommentarer :

#1: Nisse

Sv: Jo jag borde med fixa en egen design istället för en standard xP Men det får bli sedan när jag drar igång en video-blogg med en polare :)

skriven
#2: CLIP

Haha, nejdå, kommentera på, nu har det lugnat dig;)



Två dagar, seriöst, jag ser upp till alla de som ligger på topplistan, jag höll på att ge upp efter två dagar, men ja, det skulle säkert ha gått om jag verkligen hade lust för det just nu;)

skriven
#3: Louise

sv: varsegod :)♥ hihi, det tycker jag verkligen att du ska göra. Justin Bieber är superbra! ^^

skriven
#4: Gabriella

nu vet du de :D

skriven
#5: J E N N Y

SV; ja, men verkligen! :D hehe



kram

skriven
#6: rebecca

sv: jodå jag tog en annan buss istället! :)

skriven
#7: marinafransson ♥

sv: ohja, älskar hans låtar! :)

skriven
#8: Karolina

SV: Tur vet jag inte om jag har, men sitter man en del på YT för att fördriva tiden så hittar man en del.

För tur de är de minsta jag har just nu.

skriven
#9: Becca & baby

Sv: Oj, det var länge.. Har du ringt och kollat varför det ej kommit?

skriven
#10: SARAH

Hej!



Nejdå faktiskt inte alls så som man tänker att det skall kännas. Sen beror det ju på vem som gör det också. Men Hon som har http://www.bfyou.se är jätteduktig!

Så det rekomenderar jag starkt!



Åh dating in the dark, det är ju såå kul! haha,,



Natti natti// SARAH

skriven
#11: Diana

Smart att torka dem redan på galgen. Jag är också sån att jag hänger allt (utom underkläder), blir ju så fula veck annars!

skriven

Kommentera inlägget här :