Måste vara vaken för att kunna säga hej

Hej Alla

Någon som är lika trött som jag?  Jag kramade kudden så hårt i morse när jag vakande för jag ville inte gå upp. Om tiden bara kunde stå stilla ett litet tag till så att man kunde hinna sträcka på sig och andas i takt med hjärtat utan att känna som att man får en hjärtattack.

Det är så mycket som surrar i huvudet på en, att man vill kunna ta bort förmågan att tänka. Vill kunna njuta av livet istället för att det skall vara en pina. Ett slagfält där man får slå sig fram för att komma någon vart och överleva.

Igår fick jag för mej att jag skulle kolla på Oscarsgalan. När ljudet inte funkade i början började jag tröttna och tillslut somnade jag. Typiskt jag som hade hållt mig vaken så länge. Det var länge sen jag var vaken till 24. Fan va gammal man känner sig.

I have officially become an old lady

bild på en gammal tant

 

 

Fuck

Bild hämtad ifrån google

 

Kommentarer :

#1: Åsa

Hej sosso!!

Först å främst VILKA FINA BARN NI HAR :) de är lik sin fina Mor.

Ja du det där med Oscarsgalan hahah ... de blev lite tittande ända tills ja upptäckte att hmm ja somnade visst men hängde med ändå när de pratade ..

Ville Bara ÖNSKA dig en fantastisk dag å hoppas på att funderingarna lättar .. annars hör av dig . KRAMIZZZ å ha de bra mvh Å

skriven
#2: Jocke

No!!!!



You are not an little old lady, not yet anyway.

You are to young for that.



Greetings from an old-timer.



Live long and prosper

skriven
#3: Mickan

Känner igen mig i att inte vilja gå upp på morgon... Ja, inte kl. 04:30 iaf som jag brukar vara tvungen att gå upp flera gånger i veckan. Usch...

Annars är jag mer eller mindre en nattuggla. Brukar vanligtvis inte gå och lägga mig före 24. Men ska man upp vid 4 så brukar jag försöka lägga mig senast 23. :P

skriven
#4: Sosso

Åsa gumman va goo du e. Dina barn är oxå otroligt fina



Och Jocke vännen...tack va gullig du är. Men du är ju inte mycket äldre än mig så du kan då inte heller kalal dig själv gammal



Kramis på er

skriven

Kommentera inlägget här :