God Morgon

God Morgon alla morgon pigga

Igår vart det en hel del tvätt att ta hand om men trots detta är det massor kvar. Så är det när man har 3 st barn. Då blir det stora tvätthögar.

Jag är ju även en lat person så det passar inte riktigt ihop att jag skall städa och tvätta hela tiden :P
Jag ligger hellre i soffan och tittar på tv  ;)

Skämt o sido men jag är så lat att jag inte orkar att hämta ett nytt glas tydligen. För överallt står det använda glas. Vattenglas, teglas, blåbärssoppaglas, vällningglas och mjölkglas osv. Innan min op var jag duktig att välja ett glas och sen ha den resten av dagen. Detta för att spara på miljön så att man inte diskade så ofta. Nu är det som att jag glömt miljön och av lathet tar ett nytt glas så fort jag skall ta något nytt att dricka.

Te dricker jag flera ggr om dagen så det glaset är väl det enda jag har en och samma heöa dagen

Jag måste verkligen skärpa mig

Flera olika använda glas

Vad skall ni göra idag då? Jag skall plugga teori, städa, tvätta och fixa lite med köksluckorna

Vad skall ni göra?

Kommentarer :

#1: Åsa

HEJ GLADA SOFIA!!

Jag ska NJUTA av livets goda, det underbara vädret och en Härlig kycklingwok med massa GÔTT i :P

Skulle vara skojigt å träffa dig. maila mig privat så kan vi snacka där .( Eftersom de finns nyfikna ) HA DE BÄST Å NJUUUT av de du vill göra så mår du bäst KRAMIZZZ Å

skriven

Kommentera inlägget här :