Fan jag somnade

Hej Alla

Här har jag väntat och väntat på att Despetate och den nya serien Cougar Town skulle börja igår och vad gör jag.
SOMNAR.. va fan är det med mej. Jag hann ialla fall se dating in the dark men helle...jag hann se början på de desperata fruarna men inget mer.

desperate housewife



Fatta att jag skall se reprisen när den går i helgen.. eller hmmm går det att se på kanal 5 play om de har nått sånt???? Måste kolla upp det.

Nu är ialla fall pluggande i full gång här hemma. Tur att ingen hör mej eftersom jag måste läsa högt om och om igen för att få in det i mitt lilla huvud. Att få körtkorts tillståndet kommer att ta tid. Vi betalade in det i januari och kommer inte att komma på flera veckor till så det enda jag kan göra nu är att plugga teori. Typiskt

Solen skiner idag ialla fall så jag hoppas att denna eländiga snö smäter bort och att våren tittar in.

Vad händer hos er då?

Kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :