Axelvaddar is back

Hej

Jag kan inte fatta att de är tillbaka. Fast det är ju som allt annat..Det går runt runt borta ett år, tillbaka ett annat..

Vet dock inte än om jag kommer att ens våga ta på mej nått med axelvaddar


Bild hämtad ifrån google

Det är ju faktiskt inte snyggt...inte i mina ögon ialla fall..

Jag minns hur min mamma hade axelvaddar på varenda kavaj hon hade hahaha

Galna ungdomsminnen, vissa hade sytt dit extra lager av axelvaddar så de inte hade någon nacke kvar utan bara stora axlar och ett litet huvud som stack fram.

Vad tycker du? Hiss eller diss??

Kommentarer :

#1: R e b e c c a

sv: okej ;)



Skola, plugga och träffa pojkvännen! sj? :)

skriven
#2: emelie

Ja visst är de! :D



I veckan så vet jag inte riktigt vad jag ska göra förrutom skolan och va med min pojkvän. :) Du själv då? :D

skriven
#3: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Så glad jag blir! Tack så hemskt mycket för dina fina ord! Det värmer :) Om du inte redan följer med bloglovin' rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)



Det roligaste att fotografera tycker jag är barn, så barnkär som jag är, hehe :) Jag gillar det här med att dokumentera och kunna jämföra utveckling för både mitt fotograferande och bebisens framsteg :)



Hoppas du har det fint!

skriven
#4: :P

Nääää usch, blir å se ut som en hockey spelare.. :P men de som vill får ju använda det.. Ha en bra dag xoxo Kramizzz från en hemlig vän:)

skriven
#5: EMELIE

sv: haha.. jadu, tower stack, bouncing balls.. sen kommer jag inte ihåg mer :P

skriven
#6: Ankiepankies

det är ju coolt på vissa, men håller med dig jag vet inte heller om jag själv skulle ta på mig det :)

skriven
#7: vki's secrets

hissar!

axelvaddar är döläckert, speciellt med axelsmycken på också! likadant med puffärmar, sjukt snyggt :D

skriven
#8: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Det kan vi göra :) Skicka iväg en kommentar när du klickat till mig, så gör jag detsamma för dig när det kommit upp en ny prenumerant :) Kram!

skriven
#9: Anneli

Nej, jag tycker inte heller att det är snyggt.



Allt är bara bra här, solen skiner och vi har några plusgrader (iallafall i solen).



Ha en skön fortsättning på måndagen!

skriven
#10: DJUSTD

hiss!

skriven

Kommentera inlägget här :