Är du trött? Jag är....

God morgon God Morgon

Idag började min dag innan kl 06:00, lilleman ville upp. Alltså 05:40 kollade jag på klockan när jag steg in i badrummet. Hade ju hoppats på att få sova ut lite idag. Det är ju ändå lördag. Men icke sa Lilleman och vi gick upp. Jag måste lära honom vilka dagar i veckan han skall gå upp denna tid och vilka han skall sova. 

Han är ju ändå 2 år nu så han borde ju kunna alla veckodagarna och räkna till 100 eller??  Nähe, inte det trodde jag. Jag menar, jag kunde ju räkna till 1000 då jag vet 3år. Kunde ju gå när jag var 3 månader gammal. Ett geni var ju jag. Följer det inte med i generna? Så 100 vore ju lätt för honom :P . Jag lät ju min mamma sova ut varenda helg, så snäll var ju jag :)

Vi var uppe själva fram till 06:30, då vaknade storebror och kom ner färdigklädd för dagen.

Vi satt och tittade på teletubbis och sen kände jag att det var dags att blogga lite...

Lilleman och jag

Här kommer några osminkade sömniga bilder på mej men en pigg lilleman :) 

Är ni trötta....???

DET ÄR JAG!

Kommentarer :

#1: dlc

Godmrogon ;D allt bra med dig ?

skulle du vilja rösta på min bikini ? :$

skriven
#2: eliin

svar: oj ni han mycket ni och de lät kul :D

jag missade också lets dance =(



joo idag händer de grejer haha



själv ska du hitta på nått kul?? =)

skriven
#3: Bibbi

Åå...så fina bilder! Äntligen är de söta barnens mamma med på bilder också!! Kram

skriven
#4: cindii

Har lagt upp videoblogg nu, kika in ;) Ha en bra lördag :)

skriven
#5: jennie

sv: haha ah det ska bli riktigt härligT!



okej. låter mysigt. ah jag tittade på let's dance, eller gick mellan bloggen och let's dance ltie :d



nja, ska städa fast ikväll blir det mys med mina pojkar! och ta det inte på fel sätt hahah!

skriven
#6: Monika,♥

sv: hehe okej! :)

Nej jag såg inte lets dance, var på bio ist :D



Jaa idag fyller jag 14, så då blir det att fira och sen ikväll tjejmiddag :D

skriven
#7: Bea

sv: tack :) Vad mysigt, nä jag brukar inte se let dance.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska gör men ska kanske vara med en kompis sen ikväl :) sjd?

skriven
#8: Pam :)

Sv: tack för din röst ! ;D

skriven
#9: Cindii

sv: Haha jo fast jag har ganska dålig humor.. ;)

men näääsh då, man ska bjuda på sig själv hurman än ser ut, kom igen nu :D

skriven
#10: jennie

sv: man får lite sommakänslor då!



nej precis :P

skriven
#11: jennie

sv: man får lite sommakänslor då!



nej precis :P

skriven
#12: carolynah

Hej söta rara!! Tack! Du kan köpa pärl/paljetter kan man säga på överskottsbolaget om ni har något sånt i närheten. Det finns säkert i vanliga butiker också om man går in på nån barnavdelning! Jättefin blogg förresten! Ha det toppen! Kram

skriven
#13: Neha

Teletubbis var länge sen:D

skriven
#14: emma.

Hej hej! Kikar in och önskar dig en trevlig kväll :)

skriven
#15: Lisa

Hihi.. nu har jag ändrat :)

Vilka mysiga bilder!!

skriven
#16: ida

Tack så mycket!



Ikväll blir det lugnt med middag och mys.

Vad ska ni hitta på?

skriven
#17: Emelie. ♥

sv; haha jaa det är trevligt!

okej, vad härligt! :-)

jag ska mysa med mamma och titta på körslaget!

skriven
#18: Sahra

TACK SÅ MYCKET! =O)

skriven
#19: Jacqueline

Hejhej! Hoppas du får en bra söndag! :)

skriven

Kommentera inlägget här :