Äntligen hemma

Hej alla

Jag är precis hemkommen efter att jag varit nere på stan med min älsta son.

Först var vi hos tandläkaren, han var jätteduktig. Låg helt stilla och gjorde precis som han vart tillsagd. Eftersom han var så duktig så fick han två saker att välja i roliga lådan :)

Han valde två ringar en till Theodore och en till Eveyln. Inget till sig själv trots att det var han som varit duktig. Han är så omtänksam om sina syskon (stolt mamma)
Syrsa glad över sin ring
Theo vart så glad över sin ring, likaså Evy så Syrsa fick en massa pussar och kramar ifrån sina skykon när han gav dem ringarna.
Evelyns ring
Efter det gick vi för att kolla om det fanns tid så att vi kunde klippa hans hår. Vi kom precis imellan två så nu är han klippt :)

före och efter bild

Fina Benjamin

klämde in en fika oxå. Syrsa fick en stor glass och jag tog en cocciboll men orkade inte ens hälften men det gjorde tydlgen syrsa för han åt upp resten :P

Syrsa har inte så många mjukisbyxor som han kan ha längre. Har mest jeans så idag passade jag på att klämma in lite shopping till barnen när jag väl var nere.

Kläder till Syrsa och Evy

En massa mjukisbyxor till Syrsa, luvjacka och hängseln. Hittade söta kläder till Evelyn oxå, jeans och en fin topp. Men nu kom hon hem så hon får visa dem på själv :)

Evelyn i sina nya kläder
Vad tycks?

Det var lite av vad jag har gjort idag..

Vad har ni gjort??

Kommentarer :

#1: M A R i E (Mandelström På Ärten)

Åh, duktiga killen. =)



Ja, verkligen.. Borde unna mig allt i ett, helt rätt inställning. =D



Ha en bra kväll.

skriven
#2: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Svar; Jaha :P

Fina bilder :D

Hoppas att det var en trevlig dag :D

skriven
#3: Boosse

Läste att det gick bra hos tandläkaren :) Gulligt av honom att välja ut ringar till sina syskon! Mysiga byxor du hittade

skriven
#4: cindii

sv: Vad gulliga bilder :D

Jag har nu lagt upp dagens smarriga, så kika in :D

skriven
#5: Wickström

ååhw, vilka gulliga bilder! :)



Jag tar det bara lugnt idag:) vad kul å shoppa kläder till barn!

skriven
#6: Cornelia

sv: ja okaj, de var jätte fint iaf :)

skriven
#7: cindii

sv: Haha ja gör det :) Kul att göra med barnen oxå, inte så svårt liksom.. ;)

skriven
#8: Elin

Vilka fina barn du har!

Sv: ingenting, själv då?

kram

skriven
#9: Boosse

SVT1 går True Blood på, kl 22.00. den är väldigt hollywood aktig om man säger så.

skriven
#10: malin

sv; tackdu! :) jo,de är de :)



gu så söta barn du hade! om de nu är dina =)

skriven
#11: Malin **

SV: :) Aha, låter som en kul dag! :) Han blev riktigt snygg i håret måste jag säga!! ;D

skriven
#12: kickan34

va söta bilder! :D



sv jo de e bättre idag! Tack!



Kram o ha en bra kväll! :)

skriven
#13: malin

sv; aw,gu va kul :)

skriven
#14: Jennifer

Jag tävlar nu ut en fin budskapsring i samarbete med House of Yaya på min blogg, var gärna med :)

skriven
#15: Fanny

Tack så mycket, Jätte fina bilder på dina barn! =)



Idag så har jag sprungit runt på en massa ärenden och möten. Sen nu ikväll skulle jag ha gått på ljusparty. Men det blev inställt. Så jag tänkte sätta mig och plugga nu istället. Själv då?

skriven
#16: Fanny

Ah okej, låter bra tycker jag =)

skriven
#17: Linnea

Himla kul att du gillade inlägget! =)



Vilka otroligt söta barn du har!

Fin blogg! =D

skriven
#18: Diana

Vilken snäll storebror! Förstår att du är stolt över honom!

skriven
#19: emelie

ja hon skulle kunna vara min också :) fyller 21 i år så jag är i så fall i samma ålder som mina föräldrar var :P

bor i berlin sen 1½ år tillbaka och börjar (förhoppningsvis) på universitetet här i höst.



söta barn du har också!! :) vart bor ni någonstans?

skriven
#20: camilla

sv: tack för frågorna :D

svar kommer imorgon kväll!



allt bra idag? :)

skriven
#21: amanda.

SV: ja sigge är supersöt! :) haha ja det blev lite mycket känner jag själv, och energin får man av rätt mat och bra sömn. samt ett glatt humör då, och positiv inställning:) haha! Annars händer inget, har precis varit och tränat. Ett pass core & ett pass zumba, kram!

skriven
#22: Miss C

guuud va söt!!!

skriven
#23: Neha

Vad snällt av honom:D

skriven
#24: awwiee

man tänker inte på allt! Kompisar,stan oså dd?

skriven

Kommentera inlägget här :