Trevligt att vara barnvakt

Igår ringde Hannah ifrån tåget att det blivit något kajko med tåget och hon skulle inte kunna komma i tid att hämta upp lilla April. Vi hade ju precis ätit färdigt så jag gav mig iväg och hämtade upp April. Hennes dotter går på samma avdelning som mina två små, så de känner varann :)

När jag kom dit vart hon glad och kom springandes. Hade inga problem med att få med henne hem till oss. Väl hemma fick hon äta middag innan hon fick gå ut och leka.

April äter mat



Bilder på April i närbild
Närbilder på April

Sen kunde jag inte låta bli att ta kort på tjejerna när de satte sig och började prata på trappan. Snabbt fram med kameran och be de titta åt mitt håll. Visst är de fina :)
Fina flickor: Evelyn och April

Så dagen vart väldigt lyckad ändå trots att man inte planerat in något speciellt.

Xoxo

Kommentera inlägget här :