Lunchdate....

Idag har jag varit i Link igen. En go kille som heter Martin träffade jag och hade lunch ihop med. Vi har kännt varann i flera år men aldrig träffats. Vi har spelat ihop på samma konto på, på ett spel som heter travian

 Martin Flodin

varför vet jag inte men vi har inte förrän nu tagits oss tid till att träffas. Stackarn fick följa med på shopping oxå. Köpte present till Jonathan som fyller år idag. Hamnade även på apoteket och systemet. Det var väl det han tyckte om hihi. Han köpte in lite öl till midsommar.

Himla trevligt och gav en en funderare på varför man inte gjort det tidigare...

Kommentarer :

#1: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hehe mjo men den på nattstad är bara för att bevisa en sak för en kompis ;)

skriven
#2: suzette

Om jag skulle vinna pengar skulle jag besöka så många delar av världen som bara går och bjuda mina vänner på roliga upplevelser och köpa allt jag vill och bo i lyxhus :)

skriven

Kommentera inlägget här :