Grillkvällen vi hade i fredags..

I fredags var vi hos ett par nyfunna vänner Mimmi & Björn. De hade den mest söta lilla kille, ett riktigt charmtroll. Ingen blyg kille inte, hamnade i mitt knä efter en stund och där satt han bra :)

Upptäckte att Mimmi, precis som jag tycke om att måla, rita och skulptera. Så där hade vi något gemensamt. Nått som var coolt var att Fredrik kände igen henne nästan direkt när vi hälsade på varann, sen visade det sig att de arbetat på samma ställe, 2 ggr till o med och det var nog ifrån SCI han kände igen henne ifrån.

De bodde i ett underbart charmigt hus, barnen älskade deras pool...Benjamin var den som var mest såld på den. Ville inte sluta bada...

Vi grillade och satt och pratade en massa...hade det himla trevligt och hoppas på att vi gör om det snart igen...


Mimmi & Björn

Söta Gabriel

Hemma hos Mimmi & Björn

En sak till som jag upptäckte..vi har samma smak i möbler hihi..De hade matbordet vi har tittat på ett antal gånger nu... Så helt fel ute kan jag inte vara med min inredning :)

Kommentera inlägget här :