♪ Sound of The day by Kelis ♪

4th Of July


Kommentarer :

#1: Emelie, 18 år och mamma till Nellie

Sv: Hon är 15 månader så född i april förra året =) tack! Din var med en lite charmnisse :P

skriven
#2: Emelie, 18 år och mamma till Nellie

Ja dom alla var lika söta, dom är för härliga :)

skriven
#3: . Pjumas. ♥

Svar: Tack så hemskt mycket för din kommentar :)

skriven
#4: sandra

sv: allt bra?<<3

skriven
#5: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: låter bra :D!

skriven
#6: Angelina

sv: aa, jätte roligt du x)

skriven
#7: mezk

fin blogg!!

skriven
#8: E M M A

sv: jaa det är dom verkligen :P

hur mår du idag då? :)

skriven
#9: 'S O F I A ♥

sv; haha, tack så jätte mycket. blir super glad. hur mår du idag då? :)

skriven
#10: ronja

haha aa :) fin blogg förresten :)

skriven
#11: Caroline

20 zloty som de rosa shortsen kostade är cirka 47 kr, man tar summan och sen delar i 0,42 så får man ut det i svenska kronor :) så det är alltid dubbelt plus några kronor till ;)



fin låt :)

skriven
#12: neli

Hej :)



Vilken fin blogg du hade hihi.



Ja, jag hade verkligen en underbar semester. Men jag måste erkänna att jag saknade Sverige massor, så det känns riktigt skönt att komma tillbaka :)



Hoppas allt är bra med dig :)

KRAM

skriven
#13: neli

Härligt :)



Idag ska jag inte göra så mycket. Måste plugga tyvärr :/ Buhu! Sen ska jag väl njuta av mitt sommarlov som snart är slut :(



Själv då? :)

KRAM på dig

skriven
#14: johanna

haha nej jag bor inte själv (:

ja är bara 15 och bor hemma med mina päron ;)

skriven
#15: Nathalie

Hoppas att allt är bra idag och att du får en bra dag:D

skriven
#16: johanna

sv : Jo dom var hemma jag var påväg att säga till mamma flera gånger men det vågade jag inte haha...



Ja.. jag har inte haft fönstret öppet sen dess.. bara lite grann så man inte får in ett finger äns så det känns lite bättre än att man kan få upp fönstret utifrån haha :)

skriven
#17: johanna

sv : åh tack så mkt ;d



jodå, det vanliga träffat kompisar och sådär -

skriven

Kommentera inlägget här :