JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Hej Alla

Ni fattar inte hur glad jag är just nu. Jag vill härmed meddela att jag har knappat ner till 79.8 kilo. Det var länge sen jag vägde något på 70 kilo så jag e sååå glad

Med denna nyhet betyder det att jag har gått ner 31.2 kilo sammanlagt sen min resa började.

Inte dåligt eller hur =))

Idag har jag sån otrolig träningsverk. Har börjat att träna varje vardag minst en timme om dagen. Har fått in en rutin som funkar så jag kan inte skylla på något för att inte gå dit.

Mån: Konditionsträning
Tis: Styrketräning
Ons: Konditionsträning
Tors: Styrketräning
Fre: Konditionsträning
Lör: Vila 
Sön: Vila

nja nu ljög jag ju lite...jag gick ju inte dit idag men det är för att jag knabbt kan gå :P. Skall ju bort i kväll på en grillkväll med nyfunna vänner och imorgon skall vi till Fredriks bror på fest. Vill ju kunna gå normalt då ju hihi

Gör ni något i värmen för att försöka hålla er i trim?

Kommentarer :

#1: Anneli

Grattis, vad roligt för dig. Du har ju verkligen kämpat. Hoppas du mår bra nu.

skriven

Kommentera inlägget här :