Grillkväll hos svärföräldrarna...

Hej Alla

Som vanligt ligger jag efter här på bloggen. Jag älskar när det händer saker men då blir jag så dålig med uppdateringen här på bloggen.

I tisdgas var vi hos Fredriks föräldrar och vart bjuda på sååå god mat  att jag höll på att spricka. Det var grillad kyckling med potatisgratäng, sås och sallad :) mums fillibabba



Barnen fick stora hamburgare som de åt med glattan ro men Evy mumsade i sej en himla massa potatisgratäng. Vilket var bra men hon rörde knabbt burgaren..men hon åt ju ialla fall


En sån god tårta fick vi till efterrätt, fick knabbt i mej någon bit eftersom jag var så mätt efter huvudrätten men en liten fick jag allt i hihi


Janne bjöd även på sång som jag filmade men jag vet inte om det skulle uppskattas utav honom att jag la upp det här men han har väldigt fin sångröst faktiskt...

Janne

Kvällen var toppen och shit va mätt man var när man åkte hem. Kunde knabbt gå men tack för en underbar kväll så hoppas jag att vi ses snart igen :)

kramis



Kommentarer :

#1: Emma

Hej alla bloggare! Detta är en sida:

http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=1816

som man kan samla ihop poäng och få ett eget domän gratis i ett helt år.

Det vore väl roligare att heta något med .se eller .com i slutet av sitt bloggnamn istället för att heta .blogg.se i slutet av sitt bloggnamn.

skriven

Kommentera inlägget här :