En dag med bad och regn...

Hej Alla

Igår var vi ett par goda vänner i deras lilla håla i Östergötland. Det hade åskat och mullrat hela dagen men lite bad hann vi allt med....

Barnen badar

Theo var den första som kom upp, så han tog pappa och gick till lekplatsen istället medans vi andra badade vidare.

Lilleman leker

När det började mulna till åkte vi hem till dem. Vi fixade med maten medans barnen lekte. Då började det regna, nått enormt och det blixtrade och dundrade. Det kom ett par rejäla knalar måste jag ju erkänna...





God mat
Himla god mat. Åt så att jag nästan sprack...

Tack för en underbar kväll mina kära vänner så ses vi snart igen

kramis

Kommentarer :

#1: Kevins mamma

Hejsan!

Ja, det va det :) Kul att du hittat tillbaka!

Riktigt skönt att ha allt så nära, speciellt när man varken har körkort eller bil :(

Så då är det extra skönt :)



Kram

skriven
#2: Elina

Det var den verkligen:D Pröööva! Var enkelt som bara den:P

skriven
#3: KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

- tack så mycket :)

skriven
#4: Theresé

sv: Jo det tycker jag med ;p

skriven
#5: ida

sv: ja de är fiiint <33



nej de är synd :(

skriven
#6: johanna

Svar: hehe nu har ja fixat det, mitt internet dampa lite!

skriven
#7: E M M A

sv: den har inte spruckit :P

varför tror du det?

skriven
#8: Leia ♥

I skålen? :D

skriven
#9: Mollymus - bloggar från Uppsala

Godnatt och sov så gott! :D

skriven
#10: Joel

Ny blogg, vore kul om du läste :)

skriven
#11: natta

ååh så myysigt

skriven

Kommentera inlägget här :