Eclipse

Den 1/7 var jag med Angelika och såg Eclipse. Jag ligger lite efter med vad jag lägger upp på bloggen för att min kamera har varit borta i några dagar. Jag vill ju försöka att alltid ha en bild till mina inlägg för att det blir trevligare att läsa då.


Eclipse



Filmen var as bra, vill se igen. Funderar skarpt på att köpa näste bok för jag vet inte om jag kan hålla mej att vänta tills nästa film kommer ut. Det skall tydligen dröja as länge :(. Vi åt middag innan och gick runt lite på stan. Angelika köpta as fina skor som jag oxå skulle vilja ha, (bara man skulle kunna gå i dem :p ) vilket jag inte skulle klara av.. lite väl höga för mej som ständigt stukar mina fötter...

Angelika och jag
Men jag är helnöjd med kvällen och se fram emot nästa gång vi kan ses

Kommentera inlägget här :