Vill tacka alla goa vänner

Hej alla

Vill tacka alla goa vänner för fina sms, telefonsamtal och blommor jag fått.

Idag ringde det på dörren och där stod ett blombud till min glada överraskning

Blommorna kom ifrån Linda och Magnus och deras barn. vart Väldigt glad :)

Så nu har jag 3 st fina buketter på mitt köksbord.


Ifrån mamma och pappa, mina svärföräldrar Bibbi och Janne och linda och Magnus :) (Fredriks storasyster)

Blommor ifrån mamma och pappa  Blommor ifrån Bibbi & JanneBlommor från Linda och Magnus och deras barn

Klicka på den för att få förstoring.

Alla fina blommor

Imorgon kommer jag att lägga upp bilder ifrån Benjamins vistelse hos sin mormor och morfar. Så titta gärna in igen

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Diana - Gravid ♥

Önskar också god bättring! KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :