Vilket jävla as...

Bara för att de inte kan prata så känner de smärta. De älskar oss vilkorslöst och de kommer när vi kallar på dem trots att vi gör dem illa...

Hur kan man...detta jävla aset hoppas jag får fängelse...

Varnar för jobbiga bilder



Det värsta är att det händer hela tiden emot djur och människor...Det kommer alltid finnas de sjuka människorna som behöver hävda sig genom slag och tror att de är bättre människor än de de slår.

Ursch fy .....hur jag känner behöver jag nog inte skriva eftersom de flesta känner nog som jag


eller?

Kommentarer :

#1: Madicken

Det är ju pinsamt hur många som dumförklarar sig :O

skriven
#2: Marina

Nej, nu mår jag riktigt dåligt, det skär sig i magen, åååhh om man bara kunde gripa in!!

skriven
#3: emelie<3

sv.hahah, taack, jaa jag har gjort den själv :D



Söt blogg! vad ska du gör idag då? :)

skriven
#4: Therese

Hej :)



Jag har just nu en rolig dagens fråga i min blogg. svara gärna:)

skriven
#5: Issa

Oj vilken video .

Vad händer i veckan?

skriven
#6: Madicken

Jag tycker den videon är hemsk. Jag blir så jävla arg..

skriven
#7: Diana - Gravid ♥

Klarar inte ens av att titta, FY! =(

skriven
#8: Lovisa

haha nutella är bäst! :)

skriven
#9: Susanne

Han fick fängelse... USA är ju aningen bättre än Sverige. Här skulle snuten bara ryckt på axlarna åt en sån grej.

skriven
#10: Anneli

Jag klarar inte av att titta på sådana där saker. Det finns inte ord för hur hemskt jag tycker att det är.

skriven

Kommentera inlägget här :