Jag kämpar på...

Hej Alla

Vill bara berätta att jag kämpar på. Har fortfarande så att jag blir illamående när jag skall äta och som kramper när väl maten kommit ner i magsäcken. Men skam den som ger sig.

Jag har ändrat maten lite. Eftersom jag inte äter tillräckligt ofta som jag borde göra så har jag bytt ut nästan varje mål till nått proteinrikt, Så det e ju gött =) Kyckling min favvo hihi.

Jag längtar tills den dagen då jag kan äåta vanlig mat igen för e så trött på flytande föda. Men snart så :)

Barnen e hemma idag. Igår efter middagen spydde Syrsa och mådde inte så bra så för att inte sprida smitta fick alla tre trollen vara hemma. Fredrik har även tagit bort all snö ifrån vår husvagn. Kommiten del innan och nu på morgonen efter allt snöande inatt var det massor. Skönt att det e borta så att man inte blir nervös att taket skall gå sönder.

Nu har jag fixat lunch och övriga familjen skall äta köttbullar, potais, grönsaker och sås. Jag skall äta en kycklingsoppa jag gjorde igår.

Hörs senare

kramis

Kommentarer :

#1: Madeleine

Kikar in och tipsar om en ny tävling hos mig ;-) KRam kram

skriven
#2: magda

Hoppas du får en trevlig helg! :)

skriven

Kommentera inlägget här :